dimecres, 17 de novembre del 2010

Visita al museu de la Fundació Miró








Aquesta ha estat la primera sortida que hem fet plegats, per la vostra conversa en arribar hem notat que us ha agradat i n'esteim contentes.
El que més ha agradat, en general, ha estat la vitrina de les seves col·leccions, el quadre que vosaltres heu anomenat la serp ( sense títol segons el pintor) i el gran quadre compost per altres quatre, si no m'equivoc.

Aprofitam per dir-vos que mireu el bloc de cinquè, en Jaume ha penjat un power point de coses que heu vist i que no.

Anna i Antònia.

26 comentaris:

  1. ma agradat molt la sortida la foto de el drac es la que magradat mes

    agustin 3r

    ResponElimina
  2. Me va agrada molt i les fotos eran molt xules i
    tanbe amb va agrada el caguener

    Sergi de tercer

    ResponElimina
  3. Soc en jesus de la classe de tercer aquesta sortida me va agradar molt pels cuadres i tot i tanbe lo que mes me va agradar va ser el teller del museu.

    Jesus de 3r

    ResponElimina
  4. A mi ma agradat el taller.
    gracies Antonia per penjar les fotos


    Raul de tercer

    ResponElimina
  5. grasis Antonia per posar sas fotos del museu soc na lola cruz de tercer.

    ResponElimina
  6. a jo magradat molt ses fotos que va penja ne Antonia Rodenas se
    foto que magradat astat quan jo eixeca la ma


    cesar 3r

    ResponElimina
  7. M'a agradat tot un poquet pero el que mes m'a agradat va ser la col·leccio de papallones.Gracies Antonia per posar ses fotos.

    Silvia(3r)

    ResponElimina
  8. soc en Miguel Vidal. Antonia me agradat molt les fotos, grasias.

    ResponElimina
  9. Me va aburri un poc pero i avia cuadres quen van agreda.

    David(3r)

    ResponElimina
  10. Antonia me agradat molt moltes grasis.


    El Hadji 3r.

    ResponElimina
  11. Magradat molt esta en el museu, gracis Antonia.

    Hans 3r

    ResponElimina
  12. Aquell museu men va agradar molt abia cuadros molt raros pero era divertit tambe ma agraderia veure alguna estatua de en Joan Miro.

    Alejandro de tercer

    ResponElimina
  13. Menrrecort de la serp a mi en va egreda mes el teller i la foto de cuan li posabe tinta negre dins la regadora i feie un dibuix.


    joan de 3r

    ResponElimina
  14. Aquella sortide me va agradar molt. Quina sortida farem un altra dia?

    Eduardo Puscasu de terser

    ResponElimina
  15. Ma agradat molt aquestas fotos perque es de se primera sortida que varem fer entre tots.No va estar malament, gracies per durnos ANTONIA pero soc el mes guapo vale tampoc rallarme pero un poc si i quina sara la propera sortida?

    BERNAT 3R

    ResponElimina
  16. Ma a gradat molt les fotos de la sortida i lo que ma gradat mes la col.lesio de les papallones.

    Soraya 3r

    ResponElimina
  17. Ma agradat molt ses fotos i s escursio i sa procsima sortida comsera?

    lola santiago de3

    ResponElimina
  18. M'agrada que coopereu i que mireu el que ens ofereix el bloc.

    La propera sortida, que teniu anotada a l'agenda, és veure com es fa un diari, el "Diario de Mallorca".

    Connectau les vostres neurones!!!! i... deixau el serradís per a altres circumstàncies....
    Què hi teniu al cervell...?

    ResponElimina
  19. Nirem a la fundacio miro unaltra vegada ANTONIA?

    ResponElimina
  20. Qui és que vol anar una altra vegada a la Fundació Miró?

    Pensa en posar el teu nom!!!!!!!

    A mi m'agradaria anar a altres bandes diferents per veure coses noves.

    ResponElimina
  21. Un parell de coses:
    1- en Bernat diu que és el més guapo però és que la més guapa de tots som jo!!!
    2- La visita al diari de Mallorca crec que també serà molt interessant i que vos agradarà.
    3- A mi també me va agradar molt anar a la Fundació Pilar i Joan Miró. Vaig apuntar-me unes quantes idees que ja comentaré amb la vostra mestra.

    ResponElimina
  22. Joana, ajuda és el que jo necessit per a les classes d'artística. No sé si estar assustada o contenta... vares escriure tant al teu petit quadernet!!!!!!

    ResponElimina
  23. Com els entrenadors de futbol, tot lo dia apunten però mai arribam a saber què havien apuntat. Esper entendre el que vaig apuntar, en aquell moment ho veia claríssim! Ja te'l mostraré , al meu quadernet!

    ResponElimina
  24. Els cuadres de en Joan Miro son molts divertits i pareixen interesants.


    Alejandro Soria de(3r)

    ResponElimina
  25. va ser molt divertiti ,i em va agradar molt. em parexia que u vaig viure onaltre dia .

    eduardo puscasu 4t

    ResponElimina